İşverenlerin sadece kendilerini düşünmesi insanı delirtiyor. Tabi ki de edemez. Çalışanlarını köle belliyorlar. Devlet boşuna sana o hakkı veriyor sanki. Az önce periyodik kontroller nedeniyle ben de müdürüme sinirlendim üstüne bunu görünce fazla tepki vermiş olabilirim pardon ✋🏻 ama tabi ki çalıştıramazlar seni yani.