Maalesef benim de öyle. 20+3′üm 9 çıkıyor. Günde 2 tane Gynoferon kullanıyorum buna rağmen değer bu. Doktorum hemotolojiye gönderdi gittim ne ilaç değiştirdi ne ekstra bir şey verdi ne beslenme ile ilgili öneride bulundu, hamileliğe bağlı, gerekirse son aylarda kan takviyesi yaparız dedi. Pekmez kuru üzüm yiyorum ama et yiyemiyorum maalesef hamileliğimin 6. Haftasından beri toplasanız 5-6 defa yemişimdir, tiksindim.