Ezgifatma2010 Rabbim izin verirse son 54 coraspirin kullanıyordum doktor bırakırdı çok korkuyorum bir an önce bebegimi kucagıma alabilseydim
Ecos123 Ezgifatma2010 inşallah canım sağsalim kucagimiza alalım insl hiç korkma sakın rabbim e dua et
Oziozi Ecos123 son 56 gunumuz kaldı ama bebişlerin ne zaman gelecegı belli olmaz daha erkende olabılır 😃😃
Oziozi Ecos123 amiiin inşallah ☺️🎀sabırsızlıkla beklıyoruz kızçemizi Rabbım herkesın bebegını sagsaglım vaktınde dogmayı nasıp etsın inşallah hepımız hakedıyoruz 🤗