Arasannesi_ Hanımlar merhaba 36+2 yim özel ege umuta gidiyorum. 2900 lira doğum ücreti çıktı. Acaba turgutlu devlet hastanesin de önerebileceğiniz doktor var mı? Yani devlette doğum yapsam mı diye düşünmeye başladım