Tansiyon problemim vardı biliyorsunuz. Doktorum bugün çatı muaynesi yaptı. Gayet güzel ilerlemiş yola girmiş kasılmalarında var dedi. Devlet hastanesinde yapıcam bu arda doğumu. Cuma sabahtan yatış yapalım sancı verelim dedi. 40. Haftayı beklemenin anlamı yok dedi. Tamam dedim sabah 8. De yatışım yapılcak çok korkuyorum. Suni sancı daha zor diyorlar. Ayy allahım sonuna geldim. Şaka gibi geliyor hala. Sanki doğurucam ve normal hayatıma devam edicekmişim gibi. 38+4 olucam o gün.