Merhaba sevgili anneler. 27+3 haftalik hamileyim. Sağlık ocağında gebelik takibi sırasında kan ve idrar tahlili yapılmıştı. Doktor idrar yolu enfeksiyonum olduğunu soyledi. İltihap degerim yüksek çıkmış. 1 kullanimlik suya karıştırarak içeceğim bir ilac yazdı. Bu arada kendi doktoruma da sonuçları attim ve cevap yazmasını bekliyorum. Ama ister istemez canım sıkıldı. Büyük bir sorun mudur? Bebeğime zarar verir mi ? Ne yapmalıyım? Tecrübesi olan anneler var ise lütfen beni bilgilendirsin 😔