Merhaba hanımlar , 19 haftalık hamileyim mide bulantımdan ve kusmamdan idrar yolu enfeksiyondan dolayı bir gün hastane de kaldım. Dün akşam taburcu oldum yemek sonrası su içip lavaboya koştum yine kustum , kusmaktan sıvı kaybım oluşmuş 😞 su içince midem bulanıyor mideme yan etki yapıyor gibime geliyor içemiyorum hatta kabus gibi geliyor su içmek bu konu da önere bileceğiniz başka birsey var mı ne yapmam gerekiyor günde 4 litre su içen biriydim oysaki suan içemiyorum 😞 yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim