Sadece_anne Anne54 Valla canim usturanin daha yumusatilmis hali kesme vs yasamadim ben hic tuhaf geliyor kulaga ama guzel ben memnunum. Bime gelmisti bir ara aldim o kirilinca gecen yine aldim ucuzda 10 tl .
Hafise Anne54 ha ne bilim eşimin makine diyince . Benm en korktugum şeydir yani eşimin bişeyini kullanmam Allah korusun bişe olur diye yani
Elif5361 Anne54 bende Lazere gittim ondan sonra hep ağda 6 aylık hamileyim hala ağdaya devam biraz zorlansam da devam 🥰ama Venüs comfort gliss kullanan var çok memnunlar 🥰
Anne54 Elif5361 aylardır gidemediğim için ağdadan da korkuyorum tüyler iyice kaşınlaştı çok can yakabilir zaten kapandı kuaförlerde 😐
Elbet-birgun-kavusacagiz Anne54 makina ama cok batik yapiyo bide onlarla ugrasiyorum 🥴 venus alayim bende herkes onu yazmis🤣
Sakel28 Venüs’ün hangisini kullanıyorsunuz kızlar her renk var, mesela turuncu olanı beni tahriş yaptı 😅😅😅
Sehera1 Anne54 Anne54 lazer tamamlanmadığı sürece ağda yapmayın kökü güçlenmesin derler ben de o yüzden Venüs riviera kullanıyorum aşırı rahat
Anne54 Sehera1 lazere giderken makineyle kısaltın gelin diyorlardı makine alışkanlığı ordan kalma bende jiletin kaşınmasına dayanamam diye makineyle geldim bı güne😃
begonvil123 Anne54 canim ben Venüs kullanıyorum ve temizlemeye baslamadan once bebek yagi sürüyorum her yere cok kolay hareket ediyor ve kanatmadan temizliyorum