Kizlar merhabalar bu yaziyi yazmak icin hep sabirsizlanirdim cok sukur kizim dunyaya geldi :) dogumdan 5 gun once rutin muayeneme gittgimde cati muaynenesi oldum ve 4 cm acikligim varmis ama ben de sanci adina hicbisey yok :) sonrasinda iki gunde bir takip edilmek uzere eve donduk 5 gun boyunca hic bisekilde sancilanmadim ve dogum gunu geldi yine kontrole gittik sanci hala yok eve dondum 1 saat sonra hafiften basladigimi hissetim ama dayanilmicak kadar kotu olmadgi icjn sanci surecini evde gecirmek istedim 6 saatin sonunda sancilarim sıklaştı ve nisanim geldi hemen gittik Hastaneye acilmam 7 cm olmus egzersiz hareketleriyle acilmayi daha da genislettik ve 2 saati bulmadan kizimi kucagima aldim :) normal dogum isteyen tum arkadalsar gercekten yapabilceginize inandiginizda gayet basarili gecer dogumunuz simdiden bebeginizi kucaga alicak annelere kolaylik diliyorum :)