En son 27 haftamda doktora gitmiştim su azlığı vardı düzelmişti kilosu da 1095 Gr di şükür doktorum çok iyi demişti bugün devlet Hastanesi’ne tahlil vermeye gittim su tekrar azalmış ve bebeğin karin bölgesi gelişmemiş 27 haftada durmuş 1275 Gr olmuş durmuş 29 haftaligim yarın perinatoloji ye gidicem başına gelen var mı duzelir mi çok kötüyüm kızlar ilk kızım da erken doğmuştu 35 te ama bu daha çok küçük 😔