BegumIscanTunc Ve 33 hafta covid aşısı olmuş bir doktor ama banada aşı çıkıyor ama kesinlikle gebelikte olamazsınız diyor sağlık ocağı doktorum ve hemsirem peki bu gebe olan doktor nasıl olmuş aşıyı kafam karıştı yani b bebeği antikorlu bir şekilde dünyaya gelmiş maşallah yani
BegumIscanTunc BegumIscanTunc https://hizliresim.com/ciJpUc [url=https://hizliresim.com/ciJpUc][img]https://i.hizliresim.com/ciJpUc.jpg[/img][/url]
Ayceycev BegumIscanTunc onu bilmiyorum ama doktor bana da gebelikte olma dedi. Covid aşısının bebeğe nasıl etki edeceğini anlayamayız o yüzden de önermiyorum dedi
Sogancik BegumIscanTunc canım gebeler üzerinde faz çalışmaları yapılmamıştı. Yani ne gibi etkileri olduğu bilinmiyordu. O yüzden tavsiye edilmiyor. Yani geçen sene böyle açıklamalar yapıyorlardı
BegumIscanTunc Zhra_cil hayır canım sağlık çalışanı değilim ama kronik hastalığım olduğu için bana aşı çıkıyor o yüzden bunuda görünce kafam karıştı
BegumIscanTunc Ayceycev banada öyle dediler canım şimdi kendi doktoruma da yazdım.ods elimizde yeterli veri olmadığı için yönlendirme yapamıyoruz dedi ama kronik hastalığı olanlarda Corona (sinovac) aşısı veriliyor dedi haberi yolladım doktorunada oda şaşırdı şahsen
Zhra_cil BegumIscanTunc Kendi doktorun ne der bilemem ama sağlık bakanlığı bile şuan hamileler ve emziren anneler için bi açıklamada bulunmadı. Senin vermen gereken bi karar ama bence olma derim kişiden kişiye göre değişiklik gösterebilir
BegumIscanTunc Zhra_cil yok canım doktoruma danıştım net bir veri yokmo yüzden yönlendirme yapamıyoruz dedi o yüzden riske atmak istemiyorum inşallah doğumdan sonra vuruluruz artık hayırlısıyla
BegumIscanTunc Zhra_cil sağlık ocağı doktoru doğumdan sonra yaparız demişti hakkını o zaman kullanabilirsin dedi çünkü bir aşı hakkım var onu geri alacaklarını sanmıyorum zaten gebelikten dolayı da erteleniyor yani randevu almadığını sürece
DorukZengin Hamile iken aşı olan kişi sağlık çalışanı. Onlar aşı olmazsa daha büyük tehlikede olurlar. Günde yüzlerce hastayla temas halindeler. Almanya da hamilelere yeterince veri olmadığı aşı kullanmıyor. Hamilelerin doğuma kadar kendini koruması lazım.