Asilll Kızlar adetim 3 gün geçikdi. Test felan yapmadım. Tarcjnlı zemcefil çayı içiyorum acaba bu adet geçikmesi yapar mı ? Yoksa test alayımmı kararsız kaldım ?? Birde adet olmadan her ay meme hassasiyeti olurdu adet belirtisi hiçbirşekilde yok napayım??
Beril55 Asilll canım bence test yap.benimde aynı böyleydi adetten önce göğüs hassasiyetim olurdu lekelenme olurdu o da yoktu adetime iki gün kala test yaptım ikinci çizgi silik çıktı suan 11 haftalık hamileyim🥰Allah sanada nasip etsin insallah
Livanur_65 Asilll 6 gün yap testini 9 günde olur hakkinizda hayırlısı olsun canım rabbim bu mübarek günün hürmetine kucaginizi boş bırakmasın
Asilll Beril55 amin 🙏ya canım inşaallah 1 bucuk senedir bekliyorum test alıp üzülmek istemediğim için almamışdım negatif göre göre psikolojikmen etkilenmek istemiyorum o yüzden
Beril55 Asilll seni az da olsa anlayabiliyorum ablamda bu durumdaydı ama onun 4 yıl olmadı her ay ağlardı ama şimdi ikizleri var bence umudunu sakın yitirme belki doğru zaman şuandır🥰bi an önce test al ve sonuçla yüzleş🥰Allah gönlüne göre versin insallah hamilesindir.🤲🏻💕🌸
Beril55 Asilll canım bi de sabah ilk idrarınla test yap hormonlar daha yüksek oluyormus heralde öyle biliyorum ama ne kadar doğru bilmiyorum.