momtobee Sabah nişanımın gelmesi ile uyandım hastaneye geldim nst de sancı çıkınca yatış yapıldı 1 cm açılmam var duanızı bekliyorum anneler 🙏🏼
Civcivinannesi momtobee rabbim yar ve yardımcın olsun tek avazda inşAllah sağlıkla bebegıne kavuşursun 🙏🏻