sevdasezgin55 duyulmaması kötü birşey değil, olabilir geç duyabilirsiniz henüz.6 haftalıksınız 7.haftaya kadar duyulmaması normal görümcenizle aynı kaderi paylaşacaksınız demek değil bu. Alttan muayene ile duymuştum mesela bende siz alttan muayene oldunuz mu?