Asya61 33+4 olduk bizde kızımla. Çok heyecanlıyız . Herseyimizi yıkadık . Cumartesi ütülemeye arkadasım gelecek 🙏🏻 Gündüzleri gayet iyiyim ama aksam mide yanması , nefes darlıgı , ritim bozuklugu , uykusuzluk beni benden alıyor . Zaman durmuş gibi geliyor hiç geçmiyor . Bebeğim basasagı dönmüş ama mecburi sezeryan olacagım . 27 snde yani 35. Haftamda kontrok var insallah dogum tarihi verir artık 🙏🏻