Anne01 işte cıkınca cıkıyor canım mesela bazı anneler ben cok kılo almadım cok tatlı yemiyorum genetikte seker yok diyip seker yükleme testi yaptırmıyor ya bu cok yanlış gebelik sekeri az yemeye tatlı yememeye kılo almamaya aile de seker olmasına bağlı cıkmıyor cok sinsi bir hastalık Allah yardımcımız olsun inşallah zaten diyet menüsü verirler sana canım bak streste yapma o da yükseltiyor sekeri