Rkn-2byby Merhaba hamiş anneler benim bebekler biraz zayıf kiloları haftalarından daha az ikiz oldukları için mi yada ben mi yeterli beslenemiyorum? Aranızda omg 3 kullanıp ta fayda gören oldu mu. Tecrübelerinizi bekliyorum 28 haftalık ikiz gebeyim
RH38 Rkn-2byby ben kullaniyorum folik asiti biraktiktan beri günde birtane aliyorum bebegin beyin gelisimi icin cok önemliymis ve baska seyler icinde sizinkilerde ikiz bence almaniz iyi olur benimki innate pronatal suan 31 haftaligim
Melek- Rkn-2byby ben vitaminlere başladığımdan beri kullanıyorum iki günde bir alıyorum, kullanmaya başladıktan sonra bayağı kilo almıştım çünkü. Markasının pek önemi Yok İFOS onayı olması önemli olan. (Bebeğim 1 hafta 10 gün önde gidiyor)
gizemozdemir1990 Rkn-2byby benim doktorum son 3 ay ve emzirirken balik hapi cok onemli dedi. O yuzden 25.haftadan beri kullaniyorum. Bebegim hala zayif yani ben bebege kilo olarak etkisini goremedim ama zaten beyin ve iq icin etkili diyorlar
Esincil Rkn-2byby ben ımom kullanıyorum çok memnunum bebeğimin gelişiminde de çok etkili oldu gelişimi hep 1 buçuk hafta önde gidiyor hemen hemen hamileliğin 5. Ayından itibaren başladım şimdi doktorum kesti haftada 3 gün alıyorum hergün alıyorsun normalde değerlerşn çok iyi bebekte çok iyi sadece demir ve d vitamini ile devam edeceğiz diye azalttı bu kullamdıpıö kutu bitince almayacağım daha.
Rkn-2byby Kullanan varsa marka tavsiye edebilir mi? Doktoruma sormayı unuttum kendisi iki hafta yok o yüzden sizlerden fikir almak istiyorum
Rkn-2byby Melek- teşekkür ederim benimkilerde bir hafta önde ama kiloları az o yüzden araştırma yapıyorum
eilik Rkn-2byby İlk 3 ay folik asit kullandım, doktorum daha sonra duosvit diye bir takviye başladı. İçinde omega3, vitamin ve mineraller var. Doğuma kadar kullancam, doğumdan sonra başka takviye verir mi bilmiyorum 😊
Tugcedogru Rkn-2byby folik asitten sonra i mom balık yağı kullanıyorum her gün 1 tane 3 kutum çok memnunun içerisinde de birsürü vitamin var içeriğini araştırabilirsiniz