Kızlar 16 haftalık gebeyim , çok isteyerek oldu bebeğim ilk kaybımdan sonra Rabbim çok şükür 1 sene sonra nasip etti , ama hamile olduğumu unutuyorum , çevremdeki hamile arkadaşlarım karnını okşayarak seviyorum konuşuyo ama bende öyle şeyler yok uzak gibiyim ama her namazımdan sonra Rabbime şükrediyorum nasip ettiği için , siz hiç böyle oldunuz mu bebeğinize karşı , karnımı okşamayı unutuyorum çok nadir konuşuyorum , ne bileyim anlatamadım ama aranızda benim gibi olan varmı ? Yetersiz gibi hissediyorum kendimi bebeğime karşı