Merhaba arkadaslar 10 haftalik hamileyim 5 gun once hamur kızartırken yağ patladi elim icindeydi ve elkm baya yandi cok sızısı vs var ilac kullanamıyorum sadece hametan krem suruyorum bebege bi sıkinti olmaz değilmı basina boyle bisey gelen varmi 😔😔😔