SalihaS Haftalık hamileyim genital bölgemde kaşıntı ve beyaz akıntı oluyor mantardan dolayı sirke kullanıyorum hergün ama gecmedi mantar kremide kullanmak istemiyorum doğal yollardan geçirecek bir şey bilen varsa yardımcı olabilirmi😞
Denizyildizii SalihaS doktor krem verdiyse kullan ihmal etme daha kötü olur sonra. Doğumdan sonra tamamen geçiyor
kalbimin_cicegi SalihaS benimde vardı hatta ekstradan yeşil akıntım oluyordu. Travazol diyr bir krem kullandım ve o kadar rahatladım ki. Yine de bir sağlık kuruluşına danısın derim
pozmen SalihaS canım muhakkak doktoruna danış benimde bugün oldu akıntı hemde kokulu ve ardından kaşıntı başlıyırdu doktora yazdım krem ve vajinal tablet verdi .
Aybigen SalihaS sadece sirkeyle gececegini sanmıyorum. Doktorun verdiği ilaçları kullansanız iyi olur. Hatta tekrarlayan durumlarda eslerede tedavi veriyorlar.
bircivcivannesi SalihaS canım bölgeyi nemli bırakma iyice kurula bir de sık sık iç çamaşırı değiştirmesen bile makyaj temizleme pamuklari var ya onlardan koy sık sık değiştir, iç camairini da yıkandıktan sonra utuleyip öyle giyerseb iyi olur geçmiş olsun
Dilaraa06 SalihaS canim doktorunla gorus mutlaka benimde o haftalarda olmustu fitil verdi 1 haftada geçti, sirkeli su da yapıyodum hemen geçti
Cicek10 SalihaS sirke kısa süreli rahatlık sağlıyor ama krem de öyle bence kökten tedavi lazım benim de aynı sorunum var çok aşırı değil ama krem kullanınca geçiyor sonra yine az az başlıyor doktora soracağım artık ama doktor travozol kremi kullanabilirsin demişti
[silindi] SalihaS Tabi ki hayır deriyi incelttigi için iyi değil o açıdan bilgi verdik böyle mi teşekkür ediyrsunuz anlamadım
Zeynepplt63 SalihaS Canim o çok kötü sakin öyle şeyler sürme zarar görür bende geçen sene olmuşum mantar çok kötüydü baya bir kaşıntı vardı beyaz akıntı vardı çok rahatsız ediyordu o bölgemde çok kirimizi di sonra ben eczaneye gittim mantar icin ilaç istedim bana krem verdi ler 2 tane biri duş da biri de akşamları sürmek için gerçekten çok faydasını gördüm eczaneye gidin derin