Kızlar bugün çatı muayenesi oldum. Burda bazı yorumlar okumuştum elini soktu falan diye ama benimki çok kolay geçti hatta alttan ultrasonla bakıyorlar ya ondan bile az acıdı. Eline jel sürüyor zaten sonra iki parmağıyla muayene etti çok az belki bi 3 sn bi rahatsızlık hissi oldu o kadar. Korkmanıza hiç gerek yok :)