Sema05 kuzum korkma bazen okuyor bak doğumda ultrason üstü çıkan altı çıkan oluyor normal kuzum
ben daha iyiyim 20 nisanda 2 düşmezse suyu suan 8 toplamda 3 Mayıs 37+2 alacak artık ama korkuyorum hala kılo almadı bu ara gram yanı ciger iğneleri durdururmus