1-2 hafta geriden gelmesi sorun teskil etmiyor ama hep boyle ilerlememesi lazim bi kac haftaya yakalar. Bebekler anne karninda gelisim bazen durur bazen cok hizlanir. Benim ilk gebeligimde bi hafta gittim geriden diyordu bi hafta gidiyordum yakaliyordu bi hafta yine geri bi sekilde allahin izniyle buyuyorlar sen buna kafani takma insalh saglkla kucagina alirsin canim smdi bn ikinciye hamileyim gecen yine gittin 8 hftalik olmasi gerekirken 7+5 uyumlu dedi ama geri meri bisey demiyor doktor yakaliyor allahin izniyle