Valla 40 ı çıkana kadar kontrol dışında evden çıkmayız diye düşünüyorum evimde yazları baya sıcak bir ev. O sebeple yine de kısa kollu zıbınlar ve patiksiz taytlar aldım. Gece serin olur diye de ince penye tulumlar aldım içine askılı zıbınla giydirir üzerine müslin örterim.
sadece hastane çıkışları yeni doğan. ( 1 tane onlu, 2 tane beşli ) gerisini tamamen H&M den 2-4 ay olarak aldım