Bybi_geliyor0203 katipannee katipannee benim çok uykum var ama yatamıyorum iki tane çocuğum var öyle bir lüksüm yoook 🤯😂😂😂
canserko Benim kusmamla beraber uyku durumum 4. ayla beraber son buldu sanırım o uyku hali yarı baygınlık hali oldu benim için sürekli istifra edip bir şey yiyememekten.
katipannee Bybi_geliyor0203 allah yardımcınız olsun benim ilk gebeliğim eşim sabah geliyor işten uyu uyu bu son uyumaların diyor 😀
Asyam0650 Oldum olası hep çok uyuyorum😁gece sürekli uyaniyom lavabo vs gündüz de geç saate kadar uyuyom