Merhaba dostlar,
No frost dikey derin dondurucu almayi düşünüyorum
Teknik anlamda çok bilgim ve tecrübem yok şimdilik 2 adet beğendim ( 1. Grundig GFNE 7290 A+ 7 Çekmeceli No-Frost Derin Dondurucu
2.Uğur UED 0439 DTK NF D/S A+ 418 LT Dikey Derin Dondurucu ) #uğur bir tık daha favorim#
Sizlerin kullanıp memnun kaldığı, önerdiği model markalar nedir acaba ve hangi zaman diliminde almak uygundur sizce
Bu hafta sipariş vereyim demistim ama belki bayram indirimi ya da anneler günü indirimi olur diye düşündüm biraz daha beklemeli miyim ?
Yardımcı olursanız çok sevinirim
Teşekkür ederim