Yezdalina 12 haftalık hamılegım ve bas agrısı diş agrısından bısey yıyıp içemez oldum sız nasıl atlattınız bu durumu ılacta zararlı dıye ıcemıyorum özel doktorda henuz secemedgmden danıscak kımse yok suan
arzuublm benim de vardı gittim diş arasını acıp kanı boşaltılar kanal tedavi gibi düşün ama degil kancalı bir aletle diş arasındaki taşları temizleyip kanı boşaltıyor diş etlerin rahatlıyor