Minnakkannesi Mesleğimden dolayı öncelik sırasında olduğum için aşı randevusu açıldı ama 30 haftalık hamileyim ailemde çoğu insan aşı oldu yan etkisi olmadı ama hiç hamile olupta aşı olan görmedim hamileyken aşı olan ya da tanıdığı olan var mı
Melis406 Minnakkannesi haberlerde görmüştüm bi doktor olmis bebeği de antikorlu doğmuş canım kesinlikle doktoruna danış bence
mrsbiyolog Minnakkannesi ben sağlıkçıyım ilk aşı hakkı doğanlardandım ama olmadım. Doğumunuza bir şey kalmamış doğum sonrasını bekleyin derim. 33.haftamdayım bende doğumdan sonra yaptıracağım☺️
Burcuckmk Minnakkannesi bende.saglik çalışanıyim ilk ası hakki geldiginde yaptirmamistim cok güvenemedim
esraaa18 Minnakkannesi bnde sağlıkciyim asi önceliğim var ve Kasım ayında covid geçirdim şuan 35+6 yim doğumdan bir süre sonra yaptırırım herhalde bakalim hiç tanidik hamile olan arkadaşlarımda yaptırmadı