sengulmehmet
Kızlar 39 haftalık oldum ama ara ara oluyor 10 saniyelik titreşim oluyor teşefon tireşimi gbi neye uğradığımı şaşırıyorum ne yapıyor olablr ki ?
Leylaa124
Merhaba bende 30 haftalıgım bendede sabahlrı oluyor aynı sekılde normal diye düsünüyorum sanrm cok oynadıgından kaynaklanıyor:)
ZeynepKeke
Hhah bende de oluyor ben bile titriyorum yani o derece sebebini hep merak ederim bekliyim surda ☺️☺️☺️
MucizemE
Arada bende de oluyor şaşırıyorum gülüyorum hareketleri çok olduğunda oluyor ama arada 32+5 olduk
Anakralice
Bebeği hıçkırık tutuyor sanırım o nedenle bir gıdıklanma oluyor anneye
Kubra_dmrr
31+3 haftalık hamileyim bende hep oluyor ben de sallanıyorum o titreşimle🤗