Cehalet almış başını gitmiş,doktoru önermeyen ama hala tutmaya çalışan ,“bence” lerle başlayan ve bilimle ilgisi olmayan akıl fukarası yorumlar,doktor gibi tavsiye vermeler,bebeğin şuna ihtiyacı var buna o kdr da ihtiyacı yok gibi saçma sapan yorumlar .Moderatörler de bu yorumlara müdahale etmiyor,aşı konusunda bu kde duyarlıydınız bunlara neden müdahale etmiyorsunuz?En az aşı kdr önemli anne/bebek sağlığını ilgilendiriyor bu yazılanlar da.Allah akıl fikir versin hepinize özellikle doktoru tavsiye etmeyen ama hala tutmak istiyorum diyenlere.İnşallah Allah bebeklerinizi korur .Koruyun diye kazasını da vermiş ama işte anlamak lazım .