ratatosk bende var ileri düzeyde olmaSa bile ver doktor yarın kontrole gel ikisinide bırak bugünlük demiş nasıl tehlikeye atabiliyor anlamıyorum 8 ay önce düştüğüm var ben coraspirin almadım bugün ama iğnemi yapıcam genelde kanama leke olanlar bu şekilde ilerlemiş çğnkü