Benimde öyle oldu 5+6 oldum hastahaneye gittim doktor kese var ama kalp atışı yok dedi ama daha çok küçük endişe etmeye gerek yok olur dedi 10 gün sonra tekrar gel dedi 6+6 da bidaha gittim herşey normal gayet yerinde dedi ama kalp atışlarını bize dinletmedi ilk bebeğimdi tecrübem yoktu benimde aklımdan çıktı o korku ile tekliftede bulunmadım covid var sürekli gelmene gerek yok ayda bir gelsen yeterli dedi daha sonra 13 haftalık oldu tekrar gittim bari cinsiyetinide öğreniriz diye biraz bekledik hastahane uzak diye Gitmemiz ile dünyamız başımıza yıkıldı kalp atışları yok bebek 8+3 gelişimi durmuş ölmüş dedi inanamadım tekrar bakın dedim başka bir doktora yönlendirdi oda baktı oda göremedi daha sonra bir dokta yönlendirdi kürtaj için çok ağlıyordum o doktorda bide ben bakayım dedi oda bakınca malasef almamız gerekiyor kalp atışları yok deyince bebeğimi aldılar çok çok kötü bir şey kızlar ama içinizi ferah tutun dua edin Meryem süresi okuyun inşllah sizin öyle olmaz dualarım sizinle 🤲🤲🤲🤲♥️