Gamze-gmz yaa şehir hastanesinde riskli gebelere yapılıyormuş bende fakültede yaptırdım ama o doktorların istediği yada burda söylenildiği gibi değil 10 dk filan anca bakıyor siyah beyaz ve sana göstermiyor resim vermiyor resim çekmene bile izin vermiyor maalesef yAni kendini o sıkıntıya sokup gittiğine değmez maalesef canım ben gittim ama sonradan gitmesemde olurmuş dedim doktorum bende bakıyorum onlara dedi doktorumun istediği detaylıyı Kayseri’de yapan 2 peritanolog varmış oda 550 TL gitmedim