HamileKadin Kizlar 🥰 34+4 haftalik hamileyim. Oruc tutmuyorum. Sizce tutmam gerekirmi? Oruc tutmadigim icin kendimi suclu hissediyorum😔
Nurgullmom HamileKadin Tutma zorunluluğumuz yok daha sonra bu tutmadigimiz gunleri tutucaz zaten. Birde son zamanlarindasin tutmaman en iyisi bence araştırıp biraz inceleyince tutmama kararı alıyosun bebeğe zararı olabiliyo
havis00 HamileKadin bize sormak yerine doktorunuza sormaniz daha mantikli😊Ayrica beebegin en cok kilo aldigi donemdesiniz ve onu ac birakmaya hakkiniz yok benim fikrim bu ben boyle düşünüyorum
Minnak11 HamileKadin tutma zorunluluğun yok 3 6 ay arası tutulabilir o da herhangi bir sıkıntı yoksa zaten doğumdan sonra tutacaksınız 22 haftalık olcam yarın ben tutuyorum elimden geldiğinde olmadı ara verip yine tutacam
HamileKadin havis00 belcikadayim burdaki doktorlar oruc konusunda genelde tutmayin diyorlar. O yuzden burdan sormak istedim😞