Zeyneep7 benim adet günüme iki üç vardı kahvengi leke geldi erken adettir diye umursamadım baktım akşamına hasta olmadım normalde oluyordum bi gün daha bekledim ne olur olmaz diye sonra gidip test aldım bi sonraki sabah test yaptım pozitifti sonra hemen sağlık ocağı 🥰🥰
ayrıca ben biraz hissettim o ic güdü müdür nedir birde burnum yara olmustu hafif mide bulantım da vardı ama adettede olduğu icin emin olamıyor bazen insan