Hndakgn inanın doğumdan sonra boşuna korkmuşum diyeceksiniz emin olabilirsiniz buna, evet çıktıktan sonra sancınız oluyor ama dayanılamayacak kadar değil, regl sancısı gibi, kum torbası da çok uzun süre kalmıyor, ağrı kesici yapıyolar hafifliyo en azından ağrı