Tuuba1 yaa dün ben de detaylıya gittim 21+2 haftalığız bana da bebek büyümemiş 20 gözüküyor bakılmaz iki hafta sonra gel dedi. Bir hafta geriden geliyormuş, sonra doktorum boyunun normal olduğunu söyledi. Bol protein al, et, balık, kahvaltıda iki yumurta, bir kilo yoğurt ye gündde, her gün bi kase haşlanmış yeşil mercimek ye falan dedi . Ama zaten et balığı çok yiyemesem de diğerlerini her gün yiyordum.