merry8y Hala cok aktif, aşırı oynuyor, okudugum kadarıyla bu haftalarda azalıyordu herkesin, cuma kontrolüm var soracağım.. Suyum biraz fazlaydı bundan dolayı rahat hareket ettiği için olabilir mi ? yoksa herkesin bu haftalarda bebk hareketleri yoğun mu? 🤔 bir de 34. haftada kontrole gittiğimde kordonun atkı gibi geldiğini söyledi tam dolanma değil, hareketler azalırsa gel dedi. bu hareketlere kordon mu dayanır😟
MucizemE merry8y bence ne güzel em azından hareket ettikçe iyi olduğunu biliyorsun benim ki bazen oynamıyor soluğu hastanede alıyorum ☺️ 33 haftalık olduk bizde
Duyguynrky merry8y maşallah de ya bende çok hareketli dedim dünden ber çocuk hareketsiz sanırım doktora gideceğim. Hareketsiz olması daha trip edici
merry8y MucizemE ama ne bilim suyum fazla ondanmı acaba dedim evet hareketsiz olması bencede daha kötü ama insan yinede endişe ediyor☺️