Hanife1 Ebru1654 ben😊 oğlum 16 aylıkken hamile kaldım şimdi oğlum 20 aylık bende 16 haftalık hamileyim ikinci oğlumu bekliyorum 😊
Meless Ebru1654 1.5yaş gayet ideal bence allahım sağlıkla kucağınıza aldırsın ilerde rahat edersiniz 😍
Sadece_anne Benimde kızım 1 buçuk yaşında suan ve 8+4 günlükte hamileyim. Cokta az degil 2 yaşını gecmis olacaklar. Veren Allah yardımda eder korkma
Ebru1654 Kızlar herkes çok korkutuyor bu hastalık varken vücudun toparlanmadan neden kaldın flan Allah korusun bulaşırsa napıcaksın die.
badehandeyldz Ebru1654 olan olduktan sonra hayırlı olsun demek düşer ama milletin ağzı torba değilki büzesin kaldığından beri hep bi zor olacak bu daha iyi günlerin diyiyorlar takma kafana
haticeD08 Ebru1654 Milletin en iyi bildiği şey konuşmak ve yorum yapmak değil mi napalım bebeklerimizin bu zamanda bu şartlarda doğması gerekiyormuş Allah kolaylığını versin ve hepimizi korusun diyelim🙏
Eda-nur2580 Benimde kızım 2 yaşına yeni girdi 36 haftalık gebeyim bende beraber büyüsünler diye olsun istedik hayirlsii olsun biraz zor bi süreç ama ben kendimi 2si aynı anda büyüyüp çıkacak diye teselli ediyorum bakalım hayırlısi
Zehraaa98 Ebru1654 tek istediğim yaa inşalalh 6 aylıkken falan korunmayı bırakcam Allah nasıp ederse ıstedıgı zaman gelsın yavrum saglıkla tüp benek oldu ılkı
Ebru1654 Yaaa gerçekten tek dileğim sağlık Allah hepimizin evlatlarını korusun ve içindede bizi. Gerçekten yanlız olmadığıma çok sevindim hepimizin bebişleri sağlıkla gelsin inşallah.
Deryanur-devran Ebru1654 oğlum 5 ay 17 günlükken hamile kaldım canım 🤦🏻♀️ve sezeryanlıyım Allah a şükür şu an bir problemimiz yok ilerleyen zamanlarda da olmaz inşallah 🙏🏻
So12345678 Deryanur-devran bende oğlum 11 aylık yaşına girecek önümüzdeki ay 1 aylıkta hamileyim canım korkuyorum bu sefer doğumdan ilki sezeryan senin gibi benimde