Merhabalar, bu benim 2. Sezaryenim şuan ilki ile arasında 1.5 yıl var. 37+6 yım doktorum normalde cuma gününe 38+1 e gün vermişti ancak çok çok halsizim ve inanılmaz ağırlaştım. İstersen erken de alabiliriz perşembeye 1 günden bir şey olmaz dedi ama kendimi vicdanen kötü hissettim1 gün daha sabredemiyor musun acılara diye. Kararını ver ona göre alalım dedi. Çok kararsızım 😥😥😥