Bibebisgordumsanki Ateş ölçer Braun aldım koltuk altindan ölçeni. En iyi sonucu koltuk alti veriyormus.
Emzik avent aldım. Biberon da lansinoh aldım küçük olan cam büyük olanı pp. avent düşünüyordum ama yenidoğan için uygun olmadığını yazmışlardı akis hızı fazlaymış.
Çamaşır deterjanı uni baby sıvı parfümsüz aldım. Fakat çok bereketli değil ilerde yine buna ek olarak toz da almayı düşünüyorum çok sık çamaşır yıkanacagi icin, durunun toz sabun deterjanı yada arkadaşım dalan roxy önermişti onu alabilirim.
Şampuan yağ vücut jeli pişik kremi hepsini bübchen aldim. Pişik önleyici kremi de mustela aldım. Eğer pişik sorunuyla başa cikamayacak olursam sudocrem alırım içerik çok iyi değil ama tek sürüşte geçirdiği için gerekli durumlar da kullanabilirim.