merymm44 Iremnurr18 eger oğlum olursa biri Muhammed diğerini Hamza koymayı çok isterdim ikirizlere hamileyim rabbim nasip eder oğlum olursa bu iki ismi koyacağım
Babymee merymm44 ismiyle büyüsün inşallah. Fakat çocuğunuza sadece Muhammed ismi vermek iyi değil diye biliyorum. Muhammed ismi çok ağır bir isim. Her çocuk taşıyamayabiliyor. Yanına Ali vb isimler koymanız daha iyi olacaktır. Tabi araştırın ve ona göre karar verin. Ben sadece tavsiye babında yazdım. Selametle ☺️
busratkgz57 Oğlumun adı Yaser , sahabe adı bolluk bereketlik anlamına geliyo çok şükür bereketimiz hiç eksilmiyo özellikle kendisi için ne niyetlensek istesek oluyo hamd olsun 🤲 ikinci erkek olsaydı Ensar koyucaktık ama kızım olucak😊