Bahark27 Selam kızlar gebelik lekesi oluşan var mı bunlarla nasıl baş ediyosunuz yardımcı olur musunuz? Dün de aynı postu açtım yardımcı olan cikmadi lütfen tecrübelerinizi yazin…
Kaderimm Bahark27 İlk gebeligimdede olmuştu bundada tekrarladı malesef ama doğumdan sonra geçiyor özellikle lohusa teriyle silindiginde daha çok etki oluyor
Bahark27 Kaderimm Evet öyle diyolar ama benimki kaldı şu an ikinci gebeliğim hiç bişe kullanamıyorum da herkes de dile getiriyo çok sinirim bozuluyo
Cerenko Benim de suratımda biraz leke var herkes geçer diyor. Güneş kremi kullanmak faydalı oluyormuş özellikle lekelere karşı olanlar.