Selmas57
Kizlar merhaba ben 48 gün once doğum yaptim, ilk 30 gün sonra kanamam ve 3 4 gun sonra tekrar basladi, bi ara yoğunlaştı ve kesildi. Ama hala az da olsa devam ediyor, neden olabilir ? Ve sağ kasigimda ağrı var, goguslerim şişti . yumurtluyor olabilirmiyim ?