Buketttttt Feyzacbn [url=https://hizliresim.com/Tf41wX][img]https://i.hizliresim.com/Tf41wX.jpg[/img][/url]
ESHB Mollier öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ben kız diye tahmin ettim. Doktor bir tahminde bulundu mu ?
Feyzacbn Mollier öyle gibi geldi bana, hakkınızda hayırlısı olsun Saliha evlatlardan olsun inşallah 🌸
Mollier ESHB amin çok teşekkür ederim i🌸doktorum tahminde bulundu buradakilerin tahminlerini merak ettim😅
Eyvan09 Mollier öncelikle Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağıniza almayı nasip etsin 🤲 tahmin icin erken bence Dr bana da 12. Haftada kız demişti sonraki gittigimde erkek dedi
Seymanur0707 Mollier nub teorisine göre de erkek sağlıklı olsun da lütfen güncelleme yapın netleşince kendi bebeğimin cinsiyetinden daha çok merak ettim🙈😇
Seymanur0707 ESHB hayır canım 5-6-7 haftalık küçük olması lazım yani sağ da mı sol da mı ona göre belirleniyor
ESHB Seymanur0707 canım o ramzi teorisi. Yani plesanta sağda olursa erkek solda olursa kız. Ben kendiminkinde plesantayı göremedim zaten
Gizematlasada Seymanur0707 plasentaya bakıyorsanız o ramzi teorisi ama doğruluğu yok 😇nub 12-13 haftalarda bebeğin cinsel organının oluşacağı yerdeki kuyruk duruşuna göre bakılıyor . Seymanur0707
gunesveguney Seymanur0707 yaaaaaa nolur bana da tahmin de bulunur musunnnnnnn 😍😍😍 7 haftalıktı burda [url=https://hizliresim.com/ISiBDx][img]https://i.hizliresim.com/ISiBDx.jpg[/img][/url]
ESHB Seymanur0707 hadi hayırlısı. Gönlümden geçen o aslında önceliğim tabi ki sağlıklı olması. Bir kızım var, bir de oğlum olursa tadından yenmez 😂