Mrymmmmmm Kızlar benim bi kaç gündür tansiyonum düşük çıkıyor. Yüksek değil ama düşük oluyor. Tursu filan yediğim zaman hemen yükseliyor. 12 haftalığız bebeğime bi zararı olur mu böyle olan var mı
Asyakuzusu Mrymmmmmm Oynaj tansiyon olursa tabi zararı olur. 1 haftalık düzenli ölçüm yaparak doktoruna götür canım