bebisini-bekliyor supermommm burda egıtım arastırma hastanesinde vardı o bölum belkı sizin orda dogum doktoru yönlendirmesi ile bakılıyordur direk randevu alınmıyordur kadın doguma gidin duruma göre bellı olur zaten orda yapıyorlarsa
supermommm bebisini-bekliyor tamam canım çok saol çarşambayı günü var randevu bakalım hayırlısı artık
supermommm bebisini-bekliyor inşallah canım rabbim herkese nasip etsin kimseyi evlat la sınamasın şu mubarek ayların hürmetine