Merhabalar hanımlar,tam 19 haftanın içindeyiz, 2 gündür orucumu tutuyorum şuana kadar bi sıkıntı yaşamadım fakat tereddüt ediyorum,18-19.haftaya denk gelen gebeler varsa bilgilerini paylaşabilir mi,
birde bebeğin hareketlerini çok aman aman hissedemiyorum ara ara ufak belli belirsiz kıpırtılar gibi geliyor henüz çok mu erken belirli hareketler için lütfen tecrübelerinizi bekliyorum.