[silindi] Kızlar kontrole gittim doktor şuanki tecrübelerime dayanarak cinsiyeti erkek hissediyorum dedi 🥰 sizce doğruluk payı nedir sizlerde nasıldı
Funda2735 [silindi] bizimki birşey demedi 12 olduk bizde 11+5 de gittim yanına 4 hafta sonra detaylı ultrasona gircez buradaki teyzelerimiz bize erkek dedi ama bilemedim detaylıda öğrencem sanırım😌😍😂
Busra3496 [silindi] Banada 11 haftada kız olabilir dedi 12+6 da erkek olduğunu söyledi bı değişme yok oğlum olucak nasipse
[silindi] Funda2735 bana yarısı kız diyor teyzelerin yarısı erkek onlara güvenmiyorum artık hatta şuan doktoruma da güvenemiyorum daha küçücüktü 😅😅
[silindi] Funda2735 valla ben sormadım cinsiyet partisi yapmayı düşünüyordum hatta sormayacaktım kendi kendine söyledi
Busra3496 [silindi] Aslında degisme ihtimali yok ilk gittimizde göstermedigi icin oyle dedi bir de arastirmalarim sonucu değişmenin olmadığını söylüyor
prensimibeklerkenn [silindi] banada erkek dedi şuan 11+6dayız banada erken geldi gibi burada 10 haftada da tahmin yapan insanlar var bilemedim nolucağını bnde erkek hissediyordum zaten 🤭 umarım değişmez 🙃
[silindi] prensimibeklerkenn buradaki tahminlere pek kulak asmıyorum doktor olmadığı sürece 🥰 çok küçük geldi banada valla 10+5 bebeğim
prensimibeklerkenn [silindi] okuyorum bn buradaki tahmini doğru bildiniz şeklinde çok fazla yazı var ve yanılma olan tahminlerde aynı şekilde nolcak artık bakalım 😊
Hanife1 [silindi] 11+5 te ikili test için gittiğimde erkeğe benziyor demişti iki hafta sonrasında kesin demişti sizede erkek dediyse genelde değişmiyor diyorlar
LimonCocuk 3 yaşındaki oğlumu 11+3te söylemişti dr.. şimdi ikinciye hamileyim 11+6da kontrolüm vardı kız dedi.. tabii ben yine 4aylık olmadan eşe dosta soylemicem ve alış veriş yapmicam.. Sağlıklı hayırlı evlat olsunlar🍋