Annemlerde de vardı, kadın tiksindiğinden sürekli çamaşır suyuyla tezgahı resmen yıkardı, dalga geçer gibi daha çok gelirlerdi. :)) Yan komşumuz da temizliğine pek düşkün bir kadın değildi onda bizdekinden daha az vardı. Annem ne denediyse bitmedi, en son apartmanı ilaçladılar toptan o zaman bitti.